دیدار استاندار کرمان با جانباز 70 درصد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر دوشنبه مصادف با بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، با حضور سرزده در منزل جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده‌اش دیدار و از آنان دلجویی کرد.
نماینده عالی دولت در استان کرمان در این دیدار با تجلیل از ایثار و فداکاری ‌های ارزشمند همه ایثارگران و خانواده آنان گفت: ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌ های همه ایثارگران و خانواده آنهاست و ملت ایران به خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.
سید مصطفی مهدوی سال 1340 در شهر خانوک متولد شد. وی پس از تحمیل جنگ بر ملت ایران در سن 24 سالگی راهی جبهه های حق علیه باطل شد و 21 بهمن سال 64 در منطقه فاو در عملیات والفجر هشت بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر به درجه جانبازی نائل آمد.
نصف بدن این جانباز بزگوار بر اثر اصبابت ترکش به ناحیه سر، فلج است اما ایشان از همسرشان که از بیماری اعصاب و روان رنج می برد نیز پرستاری می کند.
استاندار کرمان در این دیدار از سید مصطفی مهدوی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و خانواده وی به عنوان اسوه های صبر، ایثار و مقاومت با اهدای یک جلد کلام الله مجید تجلیل کرد.
3029/3028

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا