جای خالی فوریت های مدیریت شهری در زنجان محسوس است

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
سعید امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه مدیریت شهری برای خدمت رسانی سریع و اضطراری به شهروندان، شماره تماس 137 پیش بینی شده است اما در عمل فعالیتی ندارد.
وی یادآورشد: هم اکنون اقداماتی برای فعال سازی این سامانه آغاز شده است.
امیدی اظهار کرد: انتظار از سامانه 137 این است که از این پس سامانه پویا و فعالی برای موضوع های مشخص و مسائل شهری باشد.
رئیس شوری اسلامی شهر زنجان گفت: امید می رود، مردم برای انتقال آسیب ها و مسائل شهری، از این سامانه به شکل جدی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در کنار این سامانه، همواره باید یک اکیپ از ماموران خدمات شهری در سطح شهر در حال گشت زنی باشند، خاطر نشان کرد: این اکیپ می تواند در صورت تماس با سامانه 137، به فوریت به شهروندان کمک و مشکل را برطرف کند.
امیدی از راه اندازی این سامانه در آینده نزدیک خبر داد و وجود آن را زمینه ساز افزایش خدمات رسانی ماموران مدیریت شهری به شهروندان به ویژه در مواقع اضطراری برشمرد.
پیش از این مدیریت شهری زنجان، خواستار مشارکت مردم در اطلاع رسانی از مشکلات و مسائلی شده بود که در سطح شهر وجود دارد اما در دیدرس و دستور کار ماموران شهرداری نیست.
بناست سامانه 137، برخط بوده و به سرعت مشکلات انتقالی شهروندان را در دستور کار رسیدگی و مرتفع سازی قرار دهد.
3001/3001

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا