تاج: تلاش فدراسیون فوتبال حضور نمایندگان تمام استان ها در لیگ های کشوری است

82254012-71065425

 

 

 

 

 

 

ارک خبر: به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تاج روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز فوتبال به یک موضوع فراگیر تبدیل شده و طرفداران بسیار زیادی نیز در اقصی نقاط جهان دارد.
وی افزود: به دلیل محدودیت های بودجه ای در ورزش مشکلات زیادی نیز در این بخش وجود دارد که این مشکلات در رشته ای مثل فوتبال که فراگیری بیشتری هم دارد، بیشتر به چشم می آید.
تاج ادامه داد: استان کرمانشاه همواره در ورزش بخصوص رشته های انفرادی جایگاه خوبی در کشور داشته و امیدوارم روزی شاهد موفقیت های این استان در رشته فوتبال و حضور در سطح اول کشور باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات هیات استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه این انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و شاهد رقابت سالم دو کاندید بودیم که با برتری محبی زنگنه به پایان رسید.
وی افزود: رای بالای اعضای 27 نفره مجمع هیات فوتبال کرمانشاه به آقای زنگنه وظیفه ایشان را سنگین تر از گذشته کرد و امیدوارم وی با همفکری آن ها بتواند فوتبال این استان را به آنچه استحقاقش را دارد، برساند.
تاج در پایان کسب مقام سوم تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی و نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و راه یابی این تیم به جام جهانی را نیز تبریک گفت.
علیرضا محبی زنگنه با کسب 24 رای از 27 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه انتخاب شد.

دکمه بازگشت به بالا