درخواست عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا برای کناره گیری ترامپ

به گزارش اسوشیتدپرس از واشنگتن، مارتا روبی گفت: سخنان تازه منتشر شده ترامپ در باره بانوان و چگونگی رفتار وی با آنان، ترامپ را برای این مقام غیرقابل پذیرش می سازد.
روبی در انتخابات سال 2010 که مجلس نمایندگان را تحت تسلط جمهوری خواهان قرار داد، به عنوان عضو این مجلس برگزیده شد.
وی نماینده ایالت آلاباماست که جمهوری خواهان در آن اکثریت دارند و ترامپ در انتخابات مقدماتی اول مارس در این ایالت، به آسانی برنده شد.
روبی در بیانیه ای افزود: تاکنون مسخره بازی ها و شوخی های ترامپ را به این علت که می خواسته از حزب جمهوری خواه و نامزد آن حمایت کند، تحمل می کرده است. اما اکنون ترامپ باید کناره گیری کند و اجازه دهد یک جمهوری خواه مسئول و قابل احترام، رهبری مبارزات انتخاباتی را به عهده گیرد.
این در حالیست که قرار است دومین مناظره میان هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات و ترامپ، یکشنبه شب نهم اکتبر به وقت آمریکا (18 مهر ماه) در سنت لوئیس در ایالت میسوری به میزبانی شبکه خبری سی ان ان، برگزار شود.
سومین مناظره نیز چهارشنبه 19 اکتبر (برابر با 28 مهرماه) در دانشگاه «نوادا» واقع درایالت نوادا و به میزبانی شبکه خبری فاکس نیوز برگزار خواهد شد.
پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری، هشتم نوامبر 2016 میلادی (18 آبان ماه امسال) برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا