جنبش النجباء 8 تروریست را در حلب به اسارت گرفت

دفتر تبلیغات جنبش مقاومت اسلامی النجباء در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت افزود: رزمندگان مقاومت اسلامی النُجَباء اخیرا با انجام دو عملیات در منطقه ‘الشیخ سعید’ واقع در جنوب حلب سوریه، این تروریست ها را به هلاکت رسانده و هشت نفر از آنها را به اسارت گرفتند.
در این بیانیه آمده، بارزترین تروریست های فعال در این منطقه که در ارتفاعات قرار گرفته اند، از اعضای گروه های تروریستی ‘الجبهة الشامیة’ زیر مجموعه ارتش آزاد و ‘فیلق الشام’ زیر مجموعه ‘جبهة النصرة'(فتح الشام) هستند.
جنبش مقاومت اسلامی النجباء افزوده است که بعد از این حمله گروه های تروریستی موجود در منطقه با توجه به ضربات سنگینی که متحمل شدند ناچار به عقب نشینی از مواضع خود شدند.
براساس این بیانیه، در عملیات نخست که جمعه گذشته انجام شد پنج تروریست به اسارت رزمندگان النجباء در آمدند و متعاقبا برای ثبت و ضبط اعترافات تصویری آنها در اختیار واحد ‘تبلیغات جنگ’ این گروه مقاومت اسلامی عراقی قرار گرفتند.
این بیانیه افزوده است که در عملیات دوم نظامی که دیروز (یکشنبه) در منطقه الشیخ سعید اتفاق افتاد، بعد از آزادسازی یکی از اسیران عراقی در بند تروریست های تکفیری، سه تروریست به اسارت رزمندگان مقاومت اسلامی النجباء درآمدند.
گروه مقاومت اسلامی النجباء عراق با موافقت رسمی دولت سوریه در قالب گروه های مقاومت اسلامی در این کشور حضور دارد.
ارتفاع ‘شیخ سعید’ مشرف بر مناطق ‘العامریه’ و ‘السکریه’ واقع در شمال کارخانه سیمان حلب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا