ممانعت رژیم صهیونیستی از عرضه تولیدات لبنی وگوشتی فلسطینی ها دربیت المقدس

آناتولی گزارش داد: شرکت های فلسطینی تولید کننده شیر در کرانه غربی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به آنها ابلاغ کرده که اجازه عرضه محصولات لبنی خود را در بیت المقدس ندارند.
نمایندگان این شرکت ها گفتند این تصمیم از روز شنبه اجرایی و گفته شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
رژیم صهیونیستی در مارس اعلام کرده بود ، فعالیت پنج شرکت فلسطینی تولید کننده شیر و گوشت فراوری شده در مراکز خرید عربی در بیت المقدس را ممنوع می کند.
براساس ابلاغیه مزبور’ازآنجا که شرکت های فلسطینی اقدامی برای تامین شرایط مورد نظر این رژیم نکرده اند، امکان عرضه تولیدات خود را در منطقه بیت المقدس شرقی ندارند.
رژیم صهیونیستی بهانه خود را برخوردارنبودن محصولات این شرکت ها از معیارهای و ویژگی های مورد نظر این رژیم اعلام کرده است.
نصر فتیانی رئیس اتحادیه صنایع غذایی فلسطین اعلام کرد: این تصمیم رژیم صهیونیستی باید با واکنش مناسب تشکیلات خودگردان فلسطینی مواجه شود و این تشکیلات نیز از عرضه محصولات شرکت های صهیونیستی در بازارهای فلسطین ممانعت کند.
وی با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی گفت: اگر چنین بود و واقعا محصولات شرکت های فلسطینی فاقد معیارها وویژگیهای لازم برای مصرف بود چرا تاکنون از طریق کانال های رسمی این رژیم وارد بیت المقدس می شد؟
فتیانی برضرورت اتخاذ یک سیاست جامع از سوی تشکیلات خودگردان در قبال صنایع صهیونیستی و عرضه محصولات آنها به بازارهای محلی و افزایش نظارت برآنها تاکید کرد.
تشکیلات خودگردان در واکنش به تصمیم ماه مارس رژیم صهیونیستی پنج شرکت صهیونیستی را از عرضه محصولاتشان در مناطق فلسطینی ممنوع اعلام کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا