معاون وزیر : اعتماد مردم به هواشناسی در سه سال گذشته 2 برابر شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا ، داود پرهیزکار روز دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید هواشناسی مازندران در ساری افزود : در حالی که سال 92 طی یک روز 250 هزار نفر از سایت اینترنتی هواشناسی استفاده می کردند ، این رقم در سال گذشته به حدود 500 هزار نفر در روز رسید.
وی ادامه داد : این اعتماد نتیجه تلاش 2 هزار و 500 کارشناسی است که در بیش از چهار هزارو 500ایستگاه هواشناسی کشور مشغول فعالیت هستند.
پرهیزکار گفت : با تغییر نگرشی که در مدیریت ایجاد شده با وجود این که دولت یازدهم به لحاظ شرایط اقتصادی در بدترین وضعیت قرار داشته ولی امروز هواشناسی در جامعه حرفی برای گفتن دارد .
وی با اظهار اینکه هواشناسی کاربردی در متن جامعه راه یافته است ، افزود : امروز مسئولان کشوری ، استانی ، شهرستانی و بخش ها نیز در جمع جامعه هدف هواشناسی کاربردی قرار گرفتند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور پایش هواشناسی ، پردازش و پیش بینی و ارائه پیش آگاهی و حضور در تصمیم سازی برای مردم و مسئولان را از اهداف این سازمان اعلام کرد و گفت: سازمان هواشناسی عضو ثابت شورای عالی بحران ، آب ، آلودگی هوا ، معماری و شهر سازی شهر های بزرگ است.
وی پیش آگاهی و تحلیل هواشناسی در استان های شمالی را مهم دانست و افزود : توسعه هواشناسی کاربردی کشاورزی ، جاده ای و دریایی همواره مورد تاکید در شمال ایران است.
به گزارش ایرنا در این مراسم سید محمدرضا رضوی به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی مازندران معرفی شد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کرویی**انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا