ممنوعیت تردد شبانه جاده هراز تا اول آبان برداشته شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگارایرنا، مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان برای برداشتن بار ترافیکی تعطیلات آخر هفته از دوش محورهای کندوان و سوادکوه این محدودیت رابرای خودروهای سبک تا بامداد شنبه اول آبان لغو کرد.
پیش از این تردد خودروهای عبوری از ساعت 21 تا پنج بامداد درجاده هراز برای 25 تا 11 آبان به دلیل عملیات راهسازی ممنوع شد.
*** محدودیت ترافیکی آخر هفته درجاده های مازندران
براساس گزارش مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تردد خودروهای سنگین وموتورسیکلت در محور کندوان( چالوس- کرج) کماکان ممنوع است.
براساس این گزارش تردد خودروهای سبک نیز از روز جمعه 30 مهرماه از ساعت 15 عصر تا 23 شب از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 روز جمعه 30 مهر تا ساعت 23 همین روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.
*** هراز
تردد خودروهای سنگین و موتور سیکلت از ساعت هشت صبح تا 22 شب روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ، 28، 29 و 30 مهرماه در جاده هراز ممنوع است.
*** سوادکوه
مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد که تردد خودروهای سنگین در این محور در روز چهارشنبه و جمعه به ترتیب 28 و 30 مهرماه از ساعت هشت صبح تا 22 شب ممنوع است.
طبق این گزارش تردد خودروهای سنگین در روز پنجشنبه 29 مهرماه در محور سوادکوه آزاد است.
محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای هراز و کندوان شامل خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی نخواهد شد.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که در نیمه نخست سال جاری افزون بر 215 میلیون خودرو در این محورها تردد داشتند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سیدمحسن حسن نیا
6982/1899

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا