امام جمعه نقده: اربعین حسینی (ع) پرچم حرکت جهان اسلام در آینده ای نزدیک خواهد بود

به گزارش ارک خبر به نقل از سولدوز خبر، حجت الاسلام حیدری زاد در خطبه های امروز نماز جمعه نقده با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) و ورود انبوه زائران از سراسر جهان اسلام برای شرکت در این مراسم، اربعین را ترسیم کننده قدرت شیعیان معرفی کرد و گفت: اربعین پرچم حرکت جهان اسلام در آینده نزدیک خواهد بود که برای امت اسلامی عزت می آفریند.
وی همچنین فرا رسیدن هفته بسیج را یادآور شد و افزود: امام بسیج را نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام ترسیم کرد و امروز بسیج صدها میلیونی در عراق و سوریه و یمن همان نقش دفاع از انقلابی را برعهده دارند که بسیجیان ایران داشتند و دارند.
امام جمعه نقده با بیان اینکه “امام آنقدر به الهی بودن بسیج یقین داشت که از خداوند میخواست با بسیجیان محشور شود” اظهار کرد: برای درک بسیج باید مدت ها روی تعابیر امام خمینی (ره) تفکر کرد، امام وجود روحیه شهادت طلبی در جامعه را مایه غرور میدانست و لفظ مقدس بسیج چنان به حضرت امام راحل نزدیک است که بزرگترین باقیات صالحات ایشان در ایران و جهان اسلام است.
وی همچنین یکی از مطالبات امروز مقام معظم رهبری از جامعه را وجود روحیه جهادی و انقلابی دانست چرا که حلّال مشکلات کشور فقط از همین مسیر میسر است.
حجت الاسلام حیدری زاد در ادامه خطبه های امروز نماز جمعه نقده به صدور قطعنامه حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران اشاره کرد و گفت: این قطعنامه توسط برخی کشورهای مرتجع منطقه و جبهه استکبار تهیه شده و سالهاست که همه میدانند سازمان ملل بازیچه پول و رشوه برخی کشورها شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا