تراکتور، صدرنشین لیگ برتر شد

تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل صبای قم، به صدر جدول لیگ برتر رسید.

 57391438

ارک خبر – ایسنا، دو تیم تراکتورسازی و صبا در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی سرخپوشان تبریزی همراه بود.

 تراکتورسازی در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، شهرام گودرزی، مهدی کیانی، محمد نوری، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی به میدان رفت.

 صمد مرفاوی نیز تیمش  را با ترکیب نفرات حامد لک، رضا عنایتی، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، سید مهدی حسینی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی، مهران امیری، کریم اسلامی، کیوان امرایی و احمد حسن‌زاده به بازی فرستاد.

 این بازی با وجود این که قرار بود در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود، به علت مساعد نبودن وضعیت چمن این ورزشگاه، از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی آغاز شد که تلاش دو تیم در طول 45 دقیقه ثمری نداشت و حملات نصفه و نیمه بازیکنان دو تیم، با واکنش‌ خوب دروازه‌بانان و بی‌دقتی مهاجمان هدر رفت و نیمه نخست، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 در نیمه دوم مسابقه، تراکتورسازی بسیار بهتر از میهمانش بازی کرد و در دقیقه 54، توپ سرگردان پشت محوطه جریمه صبای قم، با شوت محمد ابراهیمی، دروازه حامد لک را گشود تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.

 اما در دقیقه 66 بازی، پنالتی‌ای که ابراهیمی با خطای امرایی برای تراکتورسازی به دست آورده بود را ایران‌پوریان برخلاف جهت لک، به سمت چپ دروازه صبا زد تا تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد پنج برساند و دومین گل تراکتور به ثمر برسد.

پس از این گل، تیم صبا به سمت دروازه تراکتور هجوم آورد و در دقیقه 71، سانتر خوب کریم اسلامی را احمد حسن زاده وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد تا اختلاف به حداقل برسد و شاگردان مرفاوی به 20 دقیقه بعدی مسابقه امیدوارتر شوند.

در ادامه دو تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند و این بازی با پیروزی دو بر یک شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

تراکتورسازی با این برد، مجموع امتیازات خود را به عدد 23 رساند و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا