استخوان‌های گور دسته جمعی منطقه حیدرآباد متعلق به ۶۰ سال پیش است

پایگاه خبری ارک خبر- تبریز:

فرمانده انتظامی تبریز:

استخوان‌های گور دسته جمعی منطقه حیدرآباد متعلق به ۶۰ سال پیش است

 فرمانده انتظامی تبریز در مورد آخرین وضعیت پرونده استخوان‌های کشف شده گور دسته جمعی حیدرآباد تبریز گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و در آگاهی منتظر نظریه پزشکی قانونی است ولی نظر اولیه این است که استخوان‌ها متعلق به حدود ۵۰ تا ۶۰ سال گذشته است.

به گزارش ارک خبر به نقل از شهریار :سرهنگ فرهنگ نوروزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دیگر جزییات پرونده در حال بررسی است افزود: شرکت آب و فاضلاب در کوچه پاسداران خیابان انقلاب در حال حفاری بودند که در این حین با استخوان هایی که شبیه باقی مانده اجساد انسان بود، مواجه شدند و سریعا قضیه را به پلیس گزارش کردند. پلیس نیز ضمن حضور در محل، موضوع را بررسی کرده و نمونه برداری های لازم را انجام داده است. فرمانده انتظامی تبریز سرهنگ فرهنگ نوروزی

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در 9 ماه ابتدایی امسال شاهد کاهش 4 درصدی جرایم در سطح شهر تبریز هستیم اظهار داشت: کاهش در جرایم بیشتر در حوزه سرقت مشهود و ملموس بود که این کاهش از سه سال گذشته به صورت پیاپی ادامه داشته است.

وی آمار کاهش جرایم را یادآور شد و با بیان اینکه 17 درصد در شرارت و چاقو کشی، 44 درصد در نزاع و درگیری، 6 درصد در قتل، 34 درصد در نزاع دسته جمعی در 9 ماهه کاهش را شاهد بودیم، افزود: جرایم خشن از جمله سرقت مسلحانه 4 درصد و در حد صفر است که نشان از فرهنگ بالای مردم این منطقه است.

فرمانده انتظامی تبریز با تاکید بر اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی به هیچ وجه تعطیل نشده است، تصریح کرد: این طرح در 3 شیفت و در 24 ساعت با اولویت جمع‌آوری معتادین متجاهر و افراد ولگرد در حال اجرا است و این روند ادامه می‌یابد.

 

دکمه بازگشت به بالا