فرمانداردیلم:نیروهای بومی در شرکت پتروامید آسیا بکار گرفته می شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی این شهرستان افزود: موظف به پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه هستیم اما وقتی مطالبه گری به صورت تشکیلاتی انجام می شود وظیفه و حساسیت ما مسئولان مضاعف می شود.
وی اضافه کرد: با راه اندازی منطقه اقتصادی شمال استان نیز تحولی مهم در اشتغال شهرستان ایجاد می شود.
فرماندار دیلم بیان کرد: تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای کنکور همواره در دستور کار جدی قرار دارد.
وی در باره مشکلات ورزش این شهرستان گفت: با توجه به اینکه استاندار بوشهر معتقد بود که درآمد حاصل از ته لنجی صرف حوزه عمرانی با محوریت منطقه گردشگری حماد شود اما با رایزنی بعمل آمده موافقت ایشان برای اختصاص بخشی از این مبلغ به حوزه ورزش جلب شده است.
دراین نشست، سیدحسن حسینی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی دیلم به نقش و تاثیرهای کلی احزاب در شکل گیری حکومت ها اشاره کرد و بر لزوم فعالیت های سیاسی و اجتماعی سازمان یافته و تشکیلاتی بدور از تنش و حواشی تاکید کرد.
مهدی زآبی نایب رئیس شورای مرکزی نیز با اشاره به نقش و تاثیر افکار اعتدالی آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاسیس حزب کارگزاران، این حزب را یک حزب اصلاح طلب اعتدال گرا و حامی سیاستهای کلی دولت یازدهم دانست.
وی اظهارداشت: این حزب تاکنون فعالیت های متعددی از جمله برگزاری همایش و نشست های سیاسی اجتماعی برای روشنگری و بازتر شدن فضای سیاسی در شهرستان انجام داده است.
دیگر اعضای شورای مرکزی کارگزاران سازندگی نقطه نظرات خود را بیان کردند که لزوم بازبینی وضعیت مشاوره در هنرستان ها، بهبود ارتباط والدین با اولیای مدرسه و آسیب شناسی وضعیت کنکور، اشتغال جوانان، جذب نیروهای شهرستان در شرکت های نفتی منطقه، وضعیت نامطلوب و کمبودهای ورزشی از عمده آنهاست.
شرکت پتروامید آسیا به عنوان مجری و سرمایه گذار احداث پروژه مخازن فولادی ذخیره سازی 10میلیون بشکه ای نفت در حوزه استحفاظی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم است که قرار است در سال جاری باحضور مقام های کشوی افتتاح شود.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا