همکاری کمیته امداد و بهزیستی در جذب حامیان طرح محسنین امداد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

مدیر کل کمیته امداداستان اصفهان مطرح کرد :
همکاری کمیته امداد و بهزیستی در جذب حامیان طرح محسنین امداد
کمیته امداداصفهان در اجرای طرح محسنین،با بهزیستی استان اصفهان همکاری می کند.

به منظور سر عت عمل دررسیدگی به محرو مان و جذب حمایت های مردم نیک اندیش استان ،به فرزندان از کار افتاده  به ویژه بیماران صعب العلاج کمیته امدادو بهزیستی با هم همکاری می کنند .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان،حمیدرضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار با مدیر کل بهزیستی این استان ضمن ارائه عملکرد ۹ماهه امداد با اشاره به اینکه بیش از ۱۲هزار فرزند بد سر پرست  طرح محسنین نیازمند کمک خیران هستند ،گفت :با همکاری دو دستگاه حمایتی امداد و بهزیستی می توان گام های موثری در راستای کمک به کودکان نیازمند ،معلو لان و از کار افتادگان جامعه بر داشت .

وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای دو طرح اکرام ایتام و محسنین تاکنون کمک های قابل توجهی از خیران برای فرزندان آسیب پذیر استان جمع آوری شده است افزود :از ابتدای امسال تاکنون خیران این استان ، بیش از ۱۶۲میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به فرزندان بد سر پرست و بی سر پرست کمک کردند.

مدید کل کمیته امداد استان اصفهان گفت : تا کنون ۱۱ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال اعتبار دولتی و امدادی برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان اصفهانی هزینه شده است.

وی افزود :با مشارکت دو دستگاه حمایتی امداد و بهزیستی کمک به اقشارآسیب پذیر جامعه با سرعت و تاثیر گذاری بیش تری انجام می شود .

در این دیدار ،سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ،اهمیت به فقر و فقرا را در جامعه ضروری دانست، و گفت :در گذشته بین این دو نهاد روابط خوبی بوده که امید واریم از این پس همکاری گسترده ای به ویژه در حوزه جذب حامی برای فرزندان طرح محسنین داشته باشیم .

وی افزود :هم چنین از این پس این دو دستگاه حمایتی می توانند در زمینه های  پیشگیری ،آموزش های ضمن خدمت ،کلاس های آموزشی و تغذیه کودکان کمتر از ۵سال همکاری موثری با یکدیگر داشته باشند .

بیش از ۸۵هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا