استاندار کهگیلویه وبویراحمد شهادت آتش نشانان فداکارحادثه پلاسکو را تسلیت گفت

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، ساختمان پلاسکو تهران صبح پنجشنبه دچار حادثه آتش سوزی شد و پس از ساعتی فروریخت و تعدادی از آتش نشانان در این حادثه به شهادت رسیدند.
متن پیام تسلیت سید موسی خادمی به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکوی تهران که سبب شهادت آتش نشانان و تعدادی از فرزندان خدوم کشور شد باعث تالم و تاثر همه هموطنان عزیز در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی از جمله مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد شد.
به راستی که پروانه هایی به دور شمع سوختند و با سوختن خود جانی دوباره به کالبد جامعه بخشیدند و روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت را به درجه اعلا رساندند.
نوع دوستی و از خودگذشتگی این فرزندان دلاور و قهرمانان ملی که با تمام هستی خود به مصاف شعله های آتش رفتند تا با تقدیم جان خود سعی در مهار آتش و نجات جان افراد گرفتار در این ساختمان کردند، ستودنی است.
بی شک این فداکاری ها و جانفشانی ها که نمونه بارز آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس از نیروهای مخلص، با ایمان و میهن دوست شاهد بودیم، در اذهان و افکار مردم ایران به یادگار خواهد ماند و این از خودگذشتگی ها و رشادتها سینه به سینه برای آیندگان نقل خواهد شد و این سند افتخار تا همیشه تاریخ بر تارک پر افتخار ایران اسلامی حک خواهد شد.
با نهایت تاثر و اندوه فراوان و به نمایندگی از مردم شریف، نوع دوست و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد شهادت ماموران و پرسنل خدوم آتش نشانی در این حادثه دردناک و دلخراش را به ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و خانواده های این عزیزان داغدار تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای تسلی قلب فرزندان و خانواده این قهرمانان از خداوند بزرگ و بلند مرتب آرزوی اعطای صبر و بردباری مضاعف دارم.
سلامتی، بهبودی و تندرستی مصدومان این حادثه غمناک را از درگاه حضرت حق خواهان و خواستارم.
ساختمان پلاسکو تهران درسال 1340 در 17 طبقه به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا برخی از مدیران مختلف دستگاه و نهادهای اجرایی کهگیلویه وبویراحمد نیز در پیام های جداگانه ای ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، عمق این فاجعه دردناک و شهادت تعدادی از نیروهای فداکار آتش نشانی در این حادثه دلخراش را تسلیت گفتند.
دریافت کننده: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا