نام نویسی 372 زوج هیأت علمی برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

حسین جوادی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در مشهد افزود: امسال بیش از 25 هزار زوج از دانشگاه های سراسر کشور برای حضور در مراسم ازدواج دانشجویی نام نویسی کرده اند که 27 درصد آنان هر زوج و زوجه هر دو دانشجو هستند.
وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت نام کنندگان مانند سال گذشته به 30 هزار نفر برسد و شرط نام نویسی در این مراسم، دانشجو بودن و تاریخ عقد زوجین است.
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی ادامه داد: آمار ازدوج های دانشجویی در دانشگاه‌های تک جنسیتی بیش از سایر دانشگاه‌ها بوده و نرخ طلاق در آنها دو درصد است که در مقایسه با سایر اقشار از پایدارترین ازدواج ها محسوب می شود که بخش مهمی از این موفقیت، مرهون آموزش های ارائه شده در مراسم ازدواج دانشجویی است.
وی با اشاره به اینکه هزینه اقامت زوج‌های دانشجو در مشهد، هدیه رهبر معظم انقلاب به آنان است، خاطرنشان کرد: 61 درصد زوج‌های دانشجوی حاضر در این طرح، زیارت اولی هستند که با همکاری آستان قدس رضوی در مهمانسرای حضرت از غذای متبرک بهره مند می شوند.
بیستمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معطم رهبری در دانشگاه های کشور از 22 دی‌ماه تا پایان اردیبهشت‌ ماه سال 96 در مشهد مقدس برگزار می شود و امکان ثبت‌نام زوج های دانشجو در این مراسم تا اطلاع بعدی فراهم است.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا