مدیر آموزش وپرورش فراشبند فارس:کتک کاری درهنرستان کاردانش دروغ است

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

حبیب الله عوض پور یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ در این زمینه شکایتی علیه شخصی که عامل انتشار این موضوع است تنظیم و به دادستانی ارسال شده است.
وی ادامه داد: صورتجلسه مربوط به نبود چنین امری (کتک کاری) به امضای دانش آموزان و با مهر و امضای مدیر هنرستان امام صادق(ع) فراشبند موجود است.
عوض پور گفت:پیش از انتشار خبر کتک کاری، منتشر کننده آن در جلسه ای عمومی با صدای بلند تهدید کرده بود که این خبر را در سایت می گذارم که ‌‌در صورت نیاز مسئولان حاضر در این جلسه به این موضوع گواهی خواهند داد.
وی اظهارداشت :شخص انتشار دهنده خبر کتک کاری،دقایقی قبل از شروع شورای عمومی شهرستان فراشبند از بنده خواست معاون هنرستان امام صادق (ع) گزارشی درباره کتک کاری دانش آموزان این هنرستان بیان کند که گفتم کارشناس رسیدگی به شکایات و معاون اداره در هنرستان و در حال بررسی صحت و سقم موضوع هستند و اگر سوالی دارید به دفتر من بیایید و در جلسه عمومی مطرح نکنید.
عوض پور گفت:‌ شخص یاد شده بلافاصله صدای خود را بالا برد و گفت این مطلب را درسایت می گذارم و کاری می کنم که از فراشبند فراری شوید که برخی سایت های دیگر بدون تحقیق از صحت یا عدم صحت خبر، آن را منتشر کردند.
فراشبند در 146کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.
مصاحبه :‌ سید احمد نجفی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
2027/ 1876

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا