مظاهر منکرات در ادارات از بین برود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا محمود الله مرادی روز یکشنبه در همایش دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان در سنندج افزود: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک رابط و حلقه اتصال برای ترویج این مهم به شمار می روند اما فراگیر کردن این فریضتین الهی وظیفه تمامی مسلمانان و مومنان است.
وی با بیان اینکه دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات نیز نقش موثری در ترویج این فریضتین الهی دارند گفت: وظایفی برای دبیران شوراهای امر به معروف در سطح استان و شهرستان ها مشخص شده که براساس آن عمل می کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه ما در ستاد حتی یک درصد معتقد به کار سلبی نیستیم اظهار کرد: استراتژی ستاد در این راستا انجام کارهای ایجابی است و باید به گونه ای باشد که دیگران جذب این مجموعه شوند.
وی افزود: دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات به دنبال مچ گیری، تخریب و اسیب رساندن به کسی نیستند بلکه این افراد تلاش دارند به گونه ای زمینه اصلاح افراد را فراهم کنند.
الله مرادی ادامه داد: در ابتدای سال جاری پنج مورد معروف و پنج مورد منکر به ادارات استان ابلاغ شده و جمع بندی عملکرد آخر سال شوراهای ادارات بر اساس این ابلاغیه ها خواهد بود.
وی در ادامه به موضوع جداسازی محل کار بانوان و آقایان در ادارات اشاره کرد و گفت: اغلب بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان نسبت به مشترک بودن محل کارخود با آقایان گلایه دارند و ما این موضوع را در دست بررسی قرار داده ایم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: با بررسی موضوع و تاکید استاندار این مساله در دستور کار ادارات قرار گرفته و هر اداره ای که شرایط لازم را داشته باشد اقدام به جداسازی محل کار بانوان و آقایان شاغل در ان دستگاه کند.
هم اکنون سه هزار و 795 نفر عضو شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان کردستان هستند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا