مردم کردستان با آتش نشانان حادثه پلاسکو ابراز همدردی کردند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم کردستان با حضور در ایستگاه های آتش نشانی در شهرهای مختلف استان و اهدای دسته گل، روشن کردن شمع و نصب پارچه نوشته و بنر با آتش نشانان و مجروحان حادثه آتش سوزی پلاسکوی تهران ابراز همدردی کردند.
به همین مناسبت امروز هم آیینی با حضور ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج، حجت الاسلام مهدی فرزی معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان و جمعی از روحانیون مرکز بزرگ اسلامی در ایستگاه آتش نشانی شماره یک سنندج برگزار شد.
در این آیین شرکت کنندگان ضمن نثار فاتحه برای شادی روح شهدای حادثه پلاسکو، برای بهبودی وضعیت جسمی و روحی آسیب دیدگان این حادثه نیز دعا کردند.
در این آیین لوح تقدیر و سپاس نماینده ولی فقیه در استان کردستان از آتش نشانان استان به رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی سنندج اهدا شد.
در چند روز گذشته نیز اقشار مختلف مردم کردستان، شخصیت های سیاسی و دینی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان شرکت های خصوصی و دولتی نیز با مراجعه به ایستگاه های آتش نشانی با آسیب دیده گان این حادثه ابراز همدردی کردند.
ساختمان تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران که از 8 صبح روز پنجشنبه هفته قبل دچار حریق شده بود پس از سه ساعت و نیم تلاش ماموران امدادی به علت آتش سوزی گسترده فرو ریخت.
برای خاموش کردن این آتش سوزی بیش از 200 آتش نشان به محل حادثه اعزام شده بودند که تعدادی از آتش نشانان در این حادثه به شهادت رسیدند.
مجتمع تجاری پلاسکو سال ۱۳۴۰ ساخته شده بود این ساختمان ۱۷ طبقه در چهارراه استانبول تهران قرار داشت و از آن بعنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شد.
3020/1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا