فوت یک دانش آموز براثر سقوط از ارتفاع در آمل

عباس مرزبند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید پوریان کلاکسر آمل در قالب اردوی تفریحی به این پارک رفتند که هنگام خوردن صبحانه این اتفاق رخ داد .
وی ادامه داد : این دانش آموز از یکی از مجسمه های پارک بالا رفت که بعد از لحظاتی از مجسمه به پایین افتاد و پس از آن نیز مجسمه بر روی وی افتاد .
رئیس اداره آموزش و پرورش آمل در خصوص اینکه آیا این اردوی دانش آموزی با مجوز این اداره بود ، گفت : مسئولان این مدرسه پس از اخذ مجوز مبادرت به برگزاری این اردو کردند و این اردو به صورت قانونی برگزار شد .
شهرستان آمل 62 هزار دانش آموز دارد که در 420 مدرسه تحصیل می کنند .
بیش از 32 هزار دانش آموز این شهرستان در مقطع ابتدایی هستند .
سخنگوی اورژانس مازندران نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت که ساعت 10 و 43 دقیقه صبح امروز در تماس با پایگاه اورژانس سرخرود وقوع این حادثه گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از داده شد .
ذکریا اشکپور ادامه داد : ماموران این پایگاه پس از حضور در محل اقدامات لازم برای احیای این دانش آموز به نام احسان اسماعیلی را انجام دادند .
وی افزود : متاسفانه به دلیل شدت ضربه وارده این دانش آموز در دم فوت کرد ولی با این وجود ماموران اورژانس وی را به بیمارستان امام خمینی فریدونکنار منتقل کردند .
خبرنگار: فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
2096/1899

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا