یکی از بهترین مراکز تشخیص ژنتیکی ایران در زنجان راه اندازی می شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، علیرضا بیگلری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: وزیر بهداشت نسبت به استان زنجان همواره نظر مثبتی دارد و سفر های پنج گانه ایشان طی سه سال گذشته حاکی از نگاه ویژه به این منطقه است.
بیگلری با اشاره به فعالیت های آموزشی که طی 2 سال گذشته در رشته رادیولوژی انجام شده، گفت: وزارتخانه به صورت قطعی این رشته مهم و حیاتی را برای جذب دانشجو در سال های آتی تایید می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تبیین وضعیت رادیولوژی در کشور، گفت: ارائه دهندگان رشته رادیولوژی در ایران انگشت شمارند و خوشبختانه زنجان این ظرفیت بزرگ را کسب کرده است.
وی با تاکید بر لزوم سرعت و دقت در امور اورژانسی، تصریح کرد: برای برطرف کردن زنجیره کمبودهای اورژانسی در استان، این دانشگاه مبادرت به راه اندازی دستیاری رشته طب اورژانس کرده و مشغول تربیت دانشجو است.
بیگلری با بیان اینکه در امور تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی جزء برترین دانشگاه های کشور محسوب می شویم، افزود: مرکز تولید حیوانات آزمایشگاهی در استان راه اندازی شده و در راستای تامین نیاز آزمایشگاه های استان برای پژوهش، تکمیل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یکی از
قطب علمی در کشور به شمار می آید و در حال حاضر 14 رشته پزشکی و تخصصی، 12 رشته دستیاری فوق تخصص، 24 رشته مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته دکترای حرفه ای دارد.
3216/3001
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: مینا افشاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا