سردار کریمی:75گاوصندوق از زیرآوار پلاسکو خارج شده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار قادر کریمی روز سه شنبه در نشست خبری آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو افزود:تا امروز حتی یک گزارش از سرقت و ناامنی در محل حادثه ساختمان پلاسکو نداشتیم.
وی گفت:نیروهای پلیس از ابتدای این حادثه برای اجرای نظم و انضباط در محل حضور داشتند.
کریمی با اشاره به ریزش ساختمان پلاسکو در جریان آتش سوزی اظهار کرد:بیشتر افرادی که در داخل این ساختمان بودند را توانستیم به بیرون هدایت کنیم.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: پس از حادثه ریزش ساختمان محل را ایزوله کرده و بستر مناسبی برای ماموران شهرداری و آتش نشانی برای خدمت رسانی ایجاد کردیم.
وی همکاری و همیاری مردم را در حادثه ساختمان پلاسکو بی نظیر دانست و افزود: مردم با آگاهی تمام به محل مراجعه نکرده و امداد و نجات بسیار خوب انجام شد.
سردار کریمی تاکید کرد: پلیس تهران با تمام قوا در محل حضور داشته و همکاری مناسبی با مدیریت شهری تهران داشت.
نشست خبری آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو روز سه شنبه با حضور مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، شهرام گیل آبادی سخنگوی شهرداری تهران، سردار قادر کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل این حادثه برگزار شد.
به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.
عملیات آوار برداری از روز پنجشنبه تاکنون همچنان ادامه دارد.
حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تاکنون هفت قربانی داشته است.
تا روز دوشنبه پیکر 2 آتش نشان و 4 شهروند(کسبه و یا مالک واحدهای تجاری) از زیر آوارهای ساختمان پلاسکو خارج شده و یکی از آتش نشانان بستری در بیمارستان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/7245/ 1539

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا