جلوه ای از توجه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم/ پایگاه سلامت اجتماعی در محله کشتارگاه ارومیه گشایش یافت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رهبر معظم انقلاب توجه خاصی به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با این آسیب ها دارند و مسئولان نیز بر همین اساس باید در کنار مردم برای تحقق منویات معظم له در این خصوص تمام توان خود را به کار بگیریم.
شهلا تاجفر اضافه کرد: در آذربایجان غربی برنامه های پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی در کنار ارائه آموزش های مهارتی برای توانمندسازی و آگاه سازی بانوان و خانواده ها انجام می گیرد که یکی از مناطق هدف در این موارد، مناطق حاشیه نشین شهرهای بزرگ است.
وی اظهار کرد: در این راستا یکی از نقش های مهم و کلیدی را بانوان دارند که می توانند با عمل کردن به نقش تربیتی کودکان و نوجوانان، زمینه پیشگیری از آسیب در بین نسل جوان و نوجوان را فراهم کنند.
وی ادامه داد: آموزش مهارت های لازم زندگی به فرزندان نیز در این خصوص بسیار کارساز است و باید این امر در خانواده های ما روز به روز تقویت شود.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، این پایگاه سلامت اجتماعی به همت اداره کل بهزیستی و با همراهی نهادهای مرتبط در محله محروم و حاشیه نشین کشتارگاه ارومیه راه اندازی شده است و در آن خدمات مددکاری، مشاوره ای، حقوقی و آموزشی به خانواده ها به ویژه بانوان تحت نظارت اداره کل بهزیستی ارائه می شود.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا