فقر باید در دل اقتصاد مطالعه شود

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

قائم مقام کمیته‌ی امداد کشوردر تبریز:

فقر باید در دل اقتصاد مطالعه شود

 قائم مقام کمیته ی امداد کشور تاکید کرد: هدف اصلی کمیته‌ی امداد کمک به فقرا است؛ بنابراین فقر باید در دل اقتصاد مطالعه شود و جزو ضروریات است تا نگاه اقتصادی‌مان را نسبت به این موضوع تغییر دهیم تا نتایج ملموس‌تری نصیب این نهاد شود

به گزارش ارک خبربه نقل ازنصر ، منصور برقعی در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرکل کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: برده‌ای با اعلام این مطلب اظهار کرد: دهه‌ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی منشاء تحولات بنیادی برای کشورمان بوده است.

وی با اشاره به تاریخچه‌ی تاسیس کمیته‌ی امداد در کشور، گفت: اندکی پس از پیروزی انقلاب این نهاد با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب شروع به کار کرد و تا کنون نیز افتخار دستگیری از مستمندان را در تاریخچه‌ی خود ثبت کرده است.

وی افزود: این نهاد ارائه‌ی خدمات به مستضعفین را در طی زمان‌ها و اشکال مختلف انجام داده است و با تکیه بر این سوابق نیز روز به روز کارآمدتر شده و تجربه‌ی خود را غنی‌تر کرده است.

برقعی عنوان کرد: کمیته‌ی امداد نیز به کوله‌باری از تجربه دست یافته و در راستای اجرای رویکردهای جدید تلاش می‌کند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه تبریز و آذربایجان‌شرقی در انقلاب اسلانی ایران گفت: تبریز همواره در حفظ تمامیت ارضی و بقای هویت ایرانی نقش بسیار موثری را ایفا کرده است و دیانت ریشه‌دار مردم این خطه مسیر را برای تداوم خیر و احسان هموار کرده است.

وی عنوان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی نیز از مختصات این خطه از کشور می‌باشد.

برقعی خاطرنشان کرد: اگر همکاری صمیمانه و تک تک دستگاه‌های اجرایی اعم از مالی و معنوی نباشد، تلاش‌ها نتیجه‌ی چندان موفقی نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به نقش اصحاب رسانه در این میان گفت: اصحاب رسانه منادیان گسترش فرهنگ خیر و احسان در راستای کمک به مستمندان هستند.

گفتنی است، در این مراسم کلامی به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از زحمات “حسین دشتی” مدیرکل سابق کمیته‌ی امداد استان نیز تقدیر شد.

 

دکمه بازگشت به بالا