برپایی مسابقه ملی کتابخوانی داستان نیکوکاری با همکاری «حسنات»

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، امیر هلاکویی با اشاره به مشارکت و همکاری شکل گرفته مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، کتابخوانی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق مطالعه و کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه مسابقه در سطح ملی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره حسنات به نشانی hasanatfilm.ir و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی isfahanpl.ir نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند.

هلاکویی تصریح کرد: این مسابقه از یکم لغایت 30 بهمن ماه جاری از طریق آدرس‌های اینترنتی فوق و از طریق پیامک 100045014برای مخاطبان و علاقمندان به شرکت در این مسابقه قابل دسترسی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یادآور شد: به 20 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیس به همراه محصولات فرهنگی اهدا می‌شود.

هلاکویی مطرح کرد: شرکت در این مسابقه، هیچ گونه محدویت سنی ندارد و همه شرکت کنندگان می توانند ازطریق پیامک و یا به صورت اینترنتی و یا حتی به صورت ارائه پاسخ حضوری در این مسابقه شرکت کنند

دکمه بازگشت به بالا