مه گرفتگی درجاده های استان قزوین دید را کاهش داده است

پایگاه خبری ارک خبر-قزوین:

معاون راهداری استان قزوین:

مه گرفتگی درجاده های استان قزوین دید را کاهش داده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: مه گرفتگی در جاده های استان قزوین موجب کاهش دید رانندگان شده و رعایت احتیاط در تردد ضروری است.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر،جواد حق لطفی  اظهارداشت: در پی بارش برف در روز گذشته در مناطق مختلف استان بویژه مناطق کوهستانی و گردن های مسیر امروز نیز شاهد بارشهای پراکنده باران و برف هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: درحال حاضر در اکثر محورهای مواصلاتی استان قزوین شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی هستیم.

حق لطفی گفت: با توجه به این مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان بروز هرگونه حادثه ای امکان پذیر است لذا از رانندگان درخواست می کنیم در محورهای مواصلاتی استان قزوین با  احتیاط تردد کنند.

 

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی در محورهای مواصلاتی استان و کاهش دید افقی، لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و با استفاده از چراغ مه شکن و توجه به سرعت مطمئنه و فاصله طولی از خودروی جلویی با احتیاط رانندگی کنند.

حق لطفی از امدادرسانی به چند مسافر در محورهای برفی هم اشاره کرد و یادآورشد: شب گذشته درپی گزارش مدیریت بحران استان مبنی بر بازگشایی محورها به ۲ بیمار بدحال از جمله یک بیمار در روستای وروق آوج واقع در محور قزوین به همدان و یک مادر باردار در روستای لطر واقع در بخش الموت غربی امدادرسانی شد.

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعزام دو دستگاه لودر در مسیرهای یادشده پس از عملیات برف روبی و بازگشایی این دو مسیر با همکاری نیروهای امدادی مرکز فوریتهای پزشکی در آوج و جمعیت هلال احمر در الموت غربی به این دوبیمار امداد رسانی شد.

دکمه بازگشت به بالا