تمام راه های روستایی گیلانغرب به طور کامل بازگشایی شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

فرهاد همتی شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: با تلاش نیروهای راهداری و امدادی راه ارتباطی 55 روستا در دهستان های حیدریه و گواور که با مرکز بخش مسدود شده بود، اکنون به طور کامل بازگشایی شده است.
وی اظهارداشت: بازگشایی کامل راه های روستایی شهرستان گیلانغرب در سایه تلاش شبانه روزی 43 تن از عوامل راهداری با به کارگیری 25 دستگاه ماشین آلات برف روب و سنگین و همراهی چهار تیم از عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه های امدادی محقق شده است.
وی بیان کرد: همچنین با تلاش مستمر دستگاه های خدمات رسان، جریان آب، برق و گاز در روستاهای حیدریه و گواور از توابع گیلانغرب که در 24 ساعت گذشته به علت بارش برف سنگین قطع شده بود، اکنون وصل شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم گیلانغرب، انسجام مدیریت شایسته و همراهی همه عوامل و همچنین پای کار بودن خود مردم را عامل توفیق در این اقدام دانست.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: از زمان بارش برف سنگین، هیچ گونه حادثه ناگواری در این شهرستان اتفاق نیفتاد و دستگاه های خدمات رسان و امدادی به طور شبانه روزی مشغول ارایه خدمت به مردم بودند.
همتی، حمایت های استاندار کرمانشاه، حضور عوامل راهداری، هلال احمر، انتظامی و پلیس راه در همراهی، تعامل و هماهنگی با اعضای ستاد مدیریت شهرستان را که در بخش گواور مستقر بوده اند، از نقاط قوت و عامل توفیق در خدمت رسانی به موقع برای رفع مشکل مردم ذکر کرد.
بارش برف سنگین که از پنجشنبه شب آغاز شده بود و تا عصر امروز (شنبه) نیز ادامه داشت، راه ارتباطی 25 روستا در دهستان حیدریه و همچنین 30 روستا در دهستان گواور از توابع این شهرستان با مرکز بخش را مسدود کرده بود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا