اقدامات زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان نیاز به فرهنگسازی دارد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانداری یزد، مصطفی سالاری یکشنبه در نشست شورای سلامت یزد افزود: یکی از برنامه‌هایی که توسط دولت تدبیر و امید در کشور اجراشده و مردم ثمرات آن را به عینه دیده اند، طرح تحول سلامت است.
وی تأکید کرد: امیدواریم روند بهبود وضعیت در بخش بهداشت و درمان ادامه داشته باشد و به نتایج مطلوب‌تری منجر شود.
سالاری بابیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت و درمان نیازمند برنامه‌ای بلندمدت است خاطرنشان کرد: ضرورت دارد کودکان و نوجوانان از سنین پایین با مقوله بهداشت و درمان آشنا شوند تا در سنین بزرگ‌سالی با دانش کافی نسبت به خود مراقبی اقدام کنند.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با مخاطب قرار دادن دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند برنامه‌ها و اقدامات خود را منطبق با برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان به‌پیش ببرند و در صورت نیاز دارای پیوست سلامت باشند.
سالاری با اشاره به تفاهم منعقدشده با دانشگاه علوم پزشکی پیرامون ساخت مراکز بهداشتی و درمانی جدید در شهرستان یزد تأکید کرد که با همکاری و دانشگاه علوم پزشکی و پیگیری‌های مرکز بهداشت شهرستان این مهم نیز با سرعت و همراهی بیشتری صورت پذیرد.
یزد به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور بشمار می رود که اقدامات مطلوب و موثر انجام گرفته طی سال های اخیر بوِیژه همزمان با اجرای طرح سلامت بوسیله دولت یازدهم موجب تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی این قطب پزشکی شده است .
7537/ 5054 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار : بهنام احمدی *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا