دیدار امروز هیات رییسه مجلس با آیت الله آملی لاریجانی/ تاکید بر تعامل میان دو قوه

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

بهروز نعمتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به دیدار امروز هیات رییس مجلس با آیت الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضا گفت: در این دیدار طرفین بر تعامل میان دو قوه تاکید کردند.
وی این دیدار را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آیت الله آملی لاریجانی از برگزاری چنین دیدارها و جلساتی استقبال کرد و برگزاری این جلسات را برای کشور مفید و موثر دانست.
نعمتی با یادآوری این که در این جلسه مسائل و موضوعات بسیار مهمی مطرح شد، تاکید کرد: در این جلسه برخی از همکاران بیان کردند که خواهان تسریع در رسیدگی تحقیق و تفحص های ارجاعی مجلس به قوه قضاییه هستند زیرا روند بررسی به آن کند بوده است و آیت الله آملی لاریجانی در این راستا استقبال کرده و تاکید کرد که این تحقیق و تفحص ها هر چه سریعتر در دستور رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: آیت الله آملی لاریجانی نیز در این دیدار خواستار کمک مجلس به قوه قضاییه برای حل مشکلات بودجه ای و افزایش اعتبارات این قوه در بودجه شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین آیت الله آملی لاریجانی پیشنهاد تشکیل کارگروهی میان دو قوه برای بررسی موضوعات میان دو قوه را مطرح کرد.
وی تاکید کرد: در این جلسه علی لاریجانی رییس مجلس و مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس حضور نداشتند.
سیام**9121 *1449*خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: امیر کاردان راد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا