برهانی:شاید خداحافظی کنم،شاید به خارج از کشور بروم و شاید مربی شوم!

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرگزاری فارس،برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا امروز دوشنبه میزبان آرش برهانی مهاجم سرشناس سالهای اخیر بود.
برهانی در ابتدا ضمن تسلیت به خاطر حادثه دردناک پلاسکو در پاسخ به این سوال که آیا از فوتبال خداحافظی کرده است یا خیر گفت: با فوتبال خداحافظی نکرده ام. فکر نمی کنم این کار امسال اتفاق بیفتد اما از نظر روحی خسته شده ام باید دید چه تصمیمی خواهم گرفت.وی افزود: قراردادم با پیکان را فسخ کرده ام. یکی دو پیشنهاد خارج از ایران را بررسی می کنم اما اگر نشود در خارج از کشور کار کنم، شاید به این موضوع هم فکر کنم.برهانی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است آکادمی فوتبال تاسیس کند، اظهار داشت: من در این مدت خیلی فکر کردم و بعد از دو هفته ای که قراردادم را با پیکان فسخ کرده ام، فکرهای زیادی برای آینده از سرم گذشته است. شاید به کلاس مربیگری بروم و بعدها مربی شوم. به هر حال رفتن به کلاس برای مربی شدن لازم است.
برهانی در اینباره که آیا دوست نداشتی در استقلال خداحافظی کنی گفت: همیشه دوست داشتم در استقلال خداحافظی کنم. خیلی وقت ها هم به این قضیه فکر کردم اما به قضیه های غیرفوتبالی فکر نکرده بودم. متاسفانه همان ها گریبانگیرم شد. اگر فکر و آمادگی نسبت به این رفتارها داشتم، شاید تصمیم بهتری داشتم. برخی صحبت هایی علیه من پیش هیات مدیره می شد. من اصلا هیچ وقت اهل باندبازی نبودم، به قول معروف چسب زخم هم نبودم، چه برسد به باند!این صحبت ها را زیاد جدی نگرفتم تا اینکه کار به جاهای باریک کشید.
وی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: این اواخر خیلی به من سخت گذشته است. یک مصدومیت ساده که خیلی ها در فوتبال نصیبشان می شود، همسترینگم پاره شد. البته این مصدومیت، خیلی در فوتبال خاص نیست. اما سخت بود که از بازی دور باشی آن هم وقتی انگیزه های زیادی داشته باشی اما 10 بازی را از دست بدهی.
برهانی در پایان این گفتو گو گفت: از هوادارانم تشکر می کنم بابت 9 سالی که مرا حمایت کردند، هیچوقت حمایت هایشان را فراموش نمی کنم و با کمک آنها توانستم خدمت کوچکی به تیم محبوبم کنم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا