رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراغه معرفی شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز دوشنبه در این دیدار با اشاره به نقش موثر خبرگزاری جمهوری اسلامی در اطلاع رسانی به موقع و مناسب در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی این شهرستان گفت: این رسانه بزرگ و صاحب قدمت، ترسیم کننده دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دولت برای آحاد جامعه است.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: تبیین و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش های متعالی انقلاب و نظام اسلام و نیز دستاوردهای دولت و مسئولان تلاشگر جامعه از خدمات و رسالت های این خبرگزاری و کارکنان و خبرنگاران متعهد این رسانه ملی است.
وی ادامه داد: ترسیم رویکردهای اساسی نظام و دولت در رشد و اعتلای جامعه و نیز به تصویر کشیدن نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی، نهادها و جامعه به صورت شفاف، دقیق و صحیح از نقاط قوت بزرگ این رسانه و خبرگزاری است.
وی اضافه کرد: باوجود هجمه های رسانه ای و فرهنگی علیه نظام، دولت و مسئولان، این خبرگزاری با تعهد و صداقت و با تکیه بر اصول صحت، و امانت داری در راستای اطلاع رسانی صادقانه به آحاد جامعه تلاش می کند.
فرماندار مراغه نیز در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی و رئیس جدید دفتر این خبرگزاری در این شهرستان با تاکید بر لزوم حفظ صداقت و امانتداری گفت: این رسانه تلاشگر همواره در مسیر اطلاع رسانی صادقانه در زمینه تبیین دستاوردهای نظام و دولت، تلاشی قابل تقدیر انجام می دهد.
ظفر محمدی افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان بازوی فرهنگی نظام، مسئولان و دولت تدبیر و امید بوده و در این مسیر از هیچ خدمت و تلاشی فروگذار نکرده است.
وی اضافه کرد: فرهنگ سازی، توجه به آسیب ها، نقاط قوت و ضعف دستگاه ها و نهادها و انعکاس دیدگاه های مردم در جامعه همواره به عنوان رویکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده و این امر نشان دهنده نقش و تاثیر انکارناپذیر این رسانه در جامعه کنونی دارد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به نگاه فراجناحی این رسانه به مسائل مختلف در سطح جامعه گفت: رویکرد فرهنگی و اجتماعی این خبرگزاری همواره در مسیر خدمتگزاری و اطلاع رسانی صحیح و صادقانه بوده است.
محمد عزیزی راد افزود: تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و دولت جمهوری اسلامی برای آحاد مردم و مسئولان در قالب اطلاع رسانی فرهنگی و اجتماعی، مهم ترین اولویت و رویکرد این رسانه است.
وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی و صاحب سبک در زمینه خبر و اطلاع رسانی در کشور، در سال های اخیر موقعیت و جایگاه ویژه ای در عرصه فرهنگی و اجتماعی جامعه کسب کرده و این امر مرهون تلاش های کارکنان متعهد این رسانه است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم عیسی عطاپور به عنوان رئیس جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراغه معرفی شد و از خدمات علیرضا فولادی رئیس قبلی این مرکز قدردانی شد.
علیرضا فولادی، دانش آموخته کارشناسی ارشد روزنامه نگاری است و پس از فعالیت چند ماهه در دفتر مراغه به عنوان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی معرفی شده است.
عیسی عطاپور دانش آموخته دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات ژاپنی بوده و سابقه همکاری 12 ساله با خبرگزاری جمهوری اسلامی از جمله اداره کل اخبار خارجی این خبرگزاری را در کارنامه دارد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا