70 پروژه عمرانی در تیران و کرون به بهره برداری می رسد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

علی رحمانی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: این پروژه های در بخش های کشاورزی، برق رسانی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، مخابرات، بهداشت و درمان، صعنت و روستایی است که با مشارکت بخش خصوصی و بخش دولتی اجرا شده است .
وی بیان کرد: احداث گلخانه، انتقال آب و پرورش شتر مرغ مهمترین پروژه های بخش کشاورزی است که با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانکی در شهرستان تیران و کرون اجرا شده و زمینه اشتغال و تولید در بخش کشاورزی و دامپروری را ایجاد کرده است.
فرماندار تیران و کرون با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان گفت: توسعه خدمات بیمارستان بهنیا و مرکز شبانه روزی سلامت بخش کرون که بخش عمده ای از نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان را رفع می کند در این مناسبت مهم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح هادی، احداث پارک و پارکینگ ماشین های سنگین روستایی از جمله پروژه های روستایی است که توسط دهیاری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده و طرح های دیگر نیز مانند توسعه برق رسانی در روستاها توسط ادارات خدماتی شهرستان اجرا می شود.
رحمانی اضافه کرد: علاوه بر افتتاح این پروژه ها برنامه های مختلف از جمله جشن انقلاب، جنگ شادی، مسبقات فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر اجرا می شود.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
مهدیزاده /6994 / دریافت کننده:آرزو فلاح** انتشار: سلطانمرادی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا