300 دانش آموز دختر پاکدشتی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، این دانش آموزان روز دوشنبه با حضور در مصلای نماز جمعه پاکدشت به مناطق عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس درجنوب کشور اعزام شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی فرهنگی به مدت سه روز در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور حضور یافته و از این مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.
علی یزدان پناه افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی برای احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است و باید از این فرصت در جهت تبیین فلسفه ایثار و شهادت در جامعه دانش آموزی استفاده کرد.
وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که در جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ملت سرافراز ایران اسلامی شکست سختی متحمل شدند تلاش دارند تا با تدارک جبهه تهاجم فرهنگی و بهره گیری از ابزارهای ضد فرهنگی در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کنند که یقینا با تکیه بر فرهنگ والای ایثار و شهادت می توان بر این جنگ نرم نیز غلبه کرد.
وی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش دارد تا با بهره گیری از شبکه های ماهواره ای عقاید جوانان ایران اسلامی را از مسیر اسلام منحرف سازد که یقینا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این توطئه ها نیز خنثی خواهد شد.
پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران در جنوب شرق تهران و در مسیر جاده امام رضا(ع) واقع شده است.
بیش از 50 هزار نفر دانش آموز در مدارس پاکدشت مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: سیدحسن میری – انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا