حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت فاطمه (س) غرق در نور و سرور شد

مشهد همزمان با شب بیستم جمادی الثانی سالگرد میلاد با سعادت یاس نبوی حضرت فاطمه زهرا (س) حرم مطهر رضوی غرق در نور و سرور شد.

81565611-6378161

دراین شب عزیز، مردم درجای جای استان خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد اقدام به برگزاری جشن های مختلف کرده اند، هم اکنون در مساجد و حسینیه های مشهد مراسم جشن و سرور برپاست همچنین درمنازل سادات وعلما نیز مداحان وشاعران دروصف حضرت زهرا(س) مولودی خوانی می کنند.

همه خیابان های شهر مشهد آذین بندی شده وآسمان نور باران است، صدای مدیحه سرایی وآواز دروصف حضرت علی (ع) از خیابان ها به گوش می رسد، ایستگاه های صلواتی در گوشه و کنار شهر بویژه چهارراه ها وخیابانها مستقر شده وعاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام به توزیع شربت و شیرینی بین مردم می کنند.

حرم مطهر رضوی در شب ولادت حضرت زهرا (س) غرق نور است ، صحن و سرای این آستان امشب میعادگاه زائران وعاشقانی است که برای عرض تبریک جشن ولایت حضرت علی (ع) به محضر مولایشان امام رضا (ع) مشرف شده اند تا از چشمه جوشان معرفت رضوی سیراب شوند.

امشب آستان مصفای رضوی چراغانی شده و بوی مشک و عود در صحن و سرای آن پیچیده و زمزمه شکر عاشقان ایزد متعال و صدای نجواهای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از گوشه و کنار حرم قدسی به گوش می رسد.

هزاران زائر و مجاور در این شب عزیز به بارگاه مقدس امام رضا (ع) آمدند تا ولادت بانوی بزرگ اسلام، در دانه پیامبر اسلام (ص) و مادر دلسوخته حضرت سیدالشهدا(ع) را به ساحت مقدس امام رئوف و امام عصر(عج) تبریک و تهنیت عرض کنند و به شکرانه این روز بزرگ، نماز شکر به جای آورند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا