3هزار کیلومتر پیاده روی از خلیج فارس تا خلیج گرگان/ پایان سفر ورزشکار گلستان

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا کامران هاشمی پیاده روی حدود چهار ماهه خود را با هدف مساعدت مالی به کودکان نیازمند آغاز کرده بود.
مراسم استقبال از این ورزشکار نیکوکار و گلریزان برای کودکان نیازمند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و جمعی از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در محل زورخانه پوریای ولی گرگان برگزار شد.
کامران هاشمی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این پیاده روی را با هدف کمک به کودکان نیازمند، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام داده است.
وی اضافه کرد: در طول مسیر سفر؛ نیازها و مشکلات کودکان را مشاهده کردم که بسیاری از آنها با کمک نیکوکاران برطرف شده و برخی نیز در حال رسیدگی است.
این ورزشکار از کمک 500میلیون ریالی نیکوکاران در این سفر و نیز قول مساعد برخی دیگر برای کمک به کودکان نیازمند خبر داد و گفت که با تحقق این قول ها رقم کمک ها به یکهزار میلیارد ریال خواهد رسید.
هاشمی اظهارداشت که دراین سفر 3 هزار و 98 کیلومتر مسافت خلیج‌فارس تا خلیج گرگان را پیاده طی کردم.
کامران هاشمی ورزشکار گلستانی مقیم انگلیس پیاده روی خود را 18 مهر ماه امسال با شعار 'از خلیج فارس تا خلیج گرگان' و با هدف حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از جزیره قشم آغاز کرد و در گرگان به پایان رساند.
7333/1648
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار : پری سالارنیا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا