پنجمین روز برفی و چهارمین روز خانه نشینی دانش آموزان در خلخال

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: از پنج روز درسی هفته جاری به علت بارش برف و سردی هوا یک روز تمام مقاطع تحصیلی و چهار روز نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی این منطقه تعطیل شده است.
سخاوت بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عواقب تعطیلی های بیش از حد مدارس بدلیل شرایط نامساعد جوی افزود: با توجه به برگزاری کلاس های جبرانی روزهای تعطیل از اولیا دانش اموزان انتظار می رود از اصرار بر تعطیلی مدارس با کمترین میزان بارش ها پرهیز و زمینه را برای استفاده بهتر دانش آموزان از اوقات درسی در طول هفته فراهم کنند.
وی اظهار کرد: در حالی که مدیران ، معلمان ، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان مقاطع متوسطه خلخال با اعلام تعطیلی مدارس حتی در شرایط سخت جوی مخالف هستند اولیای دانش آموزان مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی بدلیل سختی کار فرستادن فرزندان خود در روزهای برفی به کلاس درس بدلیل استفاده از خودروهای شخصی بر تعطیلی بیش ازحد مدارس اصرار دارند که این امر موجب اختلال در روند آموزشی مدارس پایه شده است.
بارش برف در پنجمین روز از هفته جاری در خلخال موجب کندی تردد در معابر شهری و راههای ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان شد.
فرامرز فرض الله پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال از بارش هشت سانتیمتری برف در این شهر خبرداد و گفت: دمای هوای امروز خلخال به پنج درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با زمان مشابه روز قبل 11 درجه افزایش نشان می دهد.
شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع بوده و این استان را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال – اسالم و خلخال – پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا