قاچاقچی کالا در دلیجان به بیش از پنج و نیم میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

سجاد سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با کشف محموله قاچاق کفش خارجی از یک تریلر توسط ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و اعلام گزارش، پرونده قضائی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل شد.
وی بیان کرد: قاچاقچی کالا یک نسخه سند گمرکی مجعول از طرف راننده تریلر ارائه داد که با اعلام جعلی بودن آن با عنوان پرونده ای جعل اسناد دولتی در دادسرای عمومی و انقلاب مورد رسیدگی قرار گرفت.
سعیدی اظهارکرد: پس از تشریفات قضایی کالاهای مذکور و وسیله نقلیه ضبط و متهم به این میزان پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
سعیدی افزود: درپی کشف کالای قاچاق شامل 33 عدد لب تاپ و 30 عدد گوشی تلفن همراه توسط عوامل انتظامی از قاچاقچی دیگر، یک میلیارد ریال جزای نقدی و ضبط کالا برای متخلف در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: در خصوص اجرای احکام صادره متهمان پرونده های قضایی مذکور به دلیل عجز از پرداخت جزای نقدی صادره در ندامتگاه تحمل حبس بدل از جزای نقدی می کنند.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا