افتتاح 41 طرح عمرانی و خدماتی در خراسان رضوی طی دومین روز دهه فجر

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از این تعداد، 6 طرح عمرانی و خدماتی در باخرز شامل آسفالت برخی معابر اصلی شهر، توسعه ساختمان شهرداری، ساخت دیوار ساحلی و پل در مجموع با هزینه 16میلیارد ریال و 2 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با هزینه 150میلیون ریال می باشند.
اعزام تیم سیار پزشکی به روستاهای محروم شهرستان و رونمایی از 2 کتاب اثر نویسندگان باخرزی از دیگر برنامه های دومین روز دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.
همچنین بهره برداری و آغاز 2 طرح آبفای شهری در کاشمر انجام شد که در این راستا پنج هزار متر شبکه آب شرب فرسوده این شهر با هزینه چهار میلیارد و 350 میلیون ریال اصلاح شد.
بهره برداری از 2 پروژه برق و مسکن در شهرستان جوین شامل پست هوایی با شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و یک واحد مسکن مددجویی در دومین روز دهه مبارک فجر با هزینه 810 میلیون ریال انجام شد.
هشت طرح عمرانی در شهرستان خوشاب نیز با هزینه 20 میلیارد و 970 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
سه طرح عمران شهری در بجستان نیز با هزینه 10 میلیارد و 442 میلیون ریال به بهره برداری رسید که شامل آسفالت و جدول گذاری آرامستان، بهسازی پمپ بنزین شهرداری و همچنین احداث و نوسازی معابر عمومی است.
همچنین در دومین روز دهه فجر عملیات اجرایی پنج طرح بهداشتی شامل خانه بهداشت و مرکز خدمات سلامت با اعتبار حدود 20 میلیارد ریال در شهرستان بجستان آغاز شد.
علاوه بر آن نمایشگاه کتاب با حضور 50 ناشر در سبزوار به مناسبت دهه فجر گشایش یافت.
در شهرستان تایباد نیز 6 طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسید که شامل درمانگاه تخصصی قلب و عروق با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون ریال، سامانه دیجیتال بخش رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) این شهر با هزینه چهار میلیارد ریال، خرید یک دستگاه دیالیز 600 میلیون ریالی و بهسازی بخش سی.سی.یو این بیمارستان با هزینه چهار میلیارد ریال، سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) ساختمان فرمانداری با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و راه اندازی سامانه ورود موقت کامیون به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون است.
برگزاری کارگاه عفاف و حجاب، معاینه رایگان بیماران و جنگ فرهنگی هنری خاطره انقلاب از دیگر برنامه های دومین روز دهه مبارک فجر در تایباد بود.
در شهرستان گناباد نیز 13 طرح عمرانی در بخشهای روشهای نوین آبیاری، کانال انتقال آب، احیا و مرمت قنات، صنایع بسته بندی و خانه بهداشت روستایی به بهره برداری رسید که در اجرای آنها 13 میلیارد و 984 میلیون ریال هزینه شده است.
7496/7505 / 6053
خبرنگاران: آرزو جاودانی و ندا جواهر فر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا