تصویب بندر خشک مغان در جلسه کارگروه مرزی

پایگاه خبری ارک خبر- اردبیل:

استاندار اردبیل خبر داد

تصویب بندر خشک مغان در جلسه کارگروه مرزی

 

استاندار اردبیل از تصویب بندر خشک مغان در جلسه کارگروه مرزی کشور خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازفارس از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در جمع مردم اردبیل در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل اظهار کرد: امروز بندر خشک مغان در کارگروه ویژه مرزی کشور به تصویب رسید.

وی گفت: این بندر خشک استان اردبیل را از طریق شهرستان پارس‌آباد به شبکه ریلی کشور وصل می‌کند و ضمن ایجاد اشتغال می‌توان محصولات کشاورزی را از طریق صنایع تبدیلی وارد بازار روسیه کرد.

استاندار اردبیل با تبریک دهه فجر یادآور شد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که از تلاش‌های مجاهدانه امام راحل و از جان‌گذشتگی شهدای اسلامی و ملت ایران یاد شود.

خدابخش به دستاوردهای نظام و انقلاب طی سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب نعمت گاز است که قبل از انقلاب در شیراز و بخشی از تهران مردم از نعمت خدادادی بهره‌مند بودند اما به برکت انقلاب اسلامی سال آینده در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز در استان اردبیل بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال در سطح استان اردبیل 416 پروژه بالغ بر 800 میلیارد تومان افتتاح و تقدیم هم‌استانی‌های عزیز خواهد شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زحمات دولت تدبیر و امید امیدواریم منطقه آزاد که یکی از مطالبات مردم منطقه محسوب می‌شود در آینده نزدیک به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

 

دکمه بازگشت به بالا