دگرگونی های عمران شهری دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:

دگرگونی های عمران شهری دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه عمران شهری رقم خورد به طوری که در حال حاضر کشور ما در بخش های عمرانی همچون بخش های پزشکی، نانو و هسته ای حرف برای گفتن دارد.

ارک خبربه نقل ازایمنا:ایرج مظفر در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: اوایل انقلاب کشورمان درگیر جنگ تحمیلی بود اما پس از پایان جنگ، شهرداری ها شروع به انجام عملیات های بازسازی در شهرها کردند.
وی ادامه داد: شهرداری اصفهان نیز از سال 70 ایجاد تحولات در شهر را آغاز کرد و با اجرای طرح های مختلف شهری، چهره اصفهان را متحول ساخت.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در ادامه احداث پل ها، فرهنگسراها، زمین های ورزشی، پل دوطبقه امام خمینی(ره)، احداث بزرگراهها با کیفیت بالا، احداث ساختمان های بزرگ اسکلت فلزی مثل مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) که جایزه کشوری و منطقه ای دریافت کرد را از جمله اقدامات ارزشمند این معاونت برشمرد.
وی این موفقیت ها را حاصل اعتماد به توان نیروهای داخلی دانست و تاکید کرد: سالهاست کلیه طراحی ها، اجرا و نظارت پروژه های شهری اصفهان توسط متخصصان اصفهانی انجام می شود، در حالی که در گذشته مهندسان شهرداری برای احداث یک پل بر روی جوی آب هم دلهره داشتند.
مظفر خاطرنشان کرد: خودباوری ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان اقدام به احداث پروژه های بزرگ و شاخصی همچون تقاطع غیرهمسطح 25 آبان با 64 متردهانه بدون ستون کند.
وی اسکلت مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) را یکی از نادرترین اسکلت فلزی های ایران با این حجم و پیچیدگی توصیف کرد و گفت: زمانی که طراح خارجی پروژه، طرح مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) را ارایه کرد، منتظر بودند برای اجرا از نیروهای خارجی کشورشان استفاده کنیم، این در حالی است که در حال حاضر با اعتماد و اعتقاد بر توان نیروهای متخصص اصفهانی این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر کشور ما در بخش های عمرانی همچون بخش های پزشکی، نانو و هسته ای حرف برای گفتن دارد.

دکمه بازگشت به بالا