افتتاح گلخانه محصولات کشاورزی کنگاور با حضور استاندار کرمانشاه

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این آیین ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: این گلخانه با سازه گوتیک و با روپوش نایلونی در مساحت 10 هزار و 200 متر مربع در شهر گودین اجرا شده است.
خسرو شهبازی، کل اعتبار هزینه شده این مجموعه گلخانه ای را، 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حدود هفت میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی سهم آورده مجری بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این گلخانه محصولات خارج از فصل شامل خیار، گوجه فرنگی و صیفی جات تولید می شود.
شهبازی با بیان اینکه گلخانه کنگاور ظرفیت تولید 300 تن محصول در سال را دارد، اضافه کرد: این طرح برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.
وی در پایان با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال 113 پروژه در بخش کشاورزی در استان به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: توسعه گلخانه ها و استفاده از روشهای کشت متراکم در فضای گلخانه از برنامه ها و سیاست های سازمان جهاد کشاورزی است.
در پایان این مراسم استاندار و هیات همراه بر سر مزار شهدای شهر گودین و اولین شهیده زن استان کرمانشاه شهیده طیبه زمانی حاضر شد و با قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا