بهره برداری از 48 پروژه با 126 میلیارد تومان اعتبار در ورامین

این مطلب را محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین روز جمعه در حاشیه مراسم بهره برداری از چندین پروژه عمرانی این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد.
فرماندار ورامین افزود: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، مسکن شهری و روستایی، مخابرات، صنعتی، و راه در مناطق مختلف شهرستان به بهره برداری می رسند.
محمدرضا یوسفی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 547 فرصت شغلی جدید در شهرستان ورامین ایجاد می شود.
فرماندار ورامین اظهار کرد: دولت یازدهم بیش از 520 میلیارد تومان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان هزینه کرده که 170 میلیارد تومان برای اجرای 36 کیلومتر خط انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین، 28 میلیارد تومان برای احداث پل امام رضا(ع) و80 میلیارد تومان برای زیر گذر 15 خرداد به منظور اجرای قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار، 40 میلیارد تومان برای ایستگاه راه آهن ورامین، 43 میلیارد تومان برای تعریض جاده ورامین – آبباریک – چرمشهر و 20 میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب ورامین از جمله مهم ترین این پروژه ها است.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، امروز و در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی شامل طرح هادی روستای خالد آباد و شبکه تلفن ثابت روستاهای ظهیرآباد و جعفرآباد جنگل به بهره برداری رسید.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفرجمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری – انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254// 1625

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا