هلال احمر زنجان به 1311حادثه دیده و گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 21 حادثه رخ داده که نجاتگران هلال احمر به یاری آسیب دیدگان آن شتافتند، پنج مورد تصادف جاده ای و 16 مورد نیز مربوط به گرفتار شدگان در میان برف، کولاک و یخبندان بود.
وی تعداد حادثه دیدگان ناشی از تصادف جاده ای را 24 نفر اعلام و اظهار کرد: این حادثه جاده ای هفت مصدوم داشت که چهار نفر آنان به منظور مداوا و درمان با استفاده از آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
میرزایی افزود: 21 نجاتگر جمعیت هلال احمر زنجان در قالب هشت تیم عملیاتی و با چهار دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودرو نجات ویژه رهاسازی عازم این تعداد ماموریت حوادث جاده ای شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همچنین نجاتگران این جمعیت به یک هزار و 287 نفر (راننده و مسافر) که با خودرو در مسیرهای ارتباطی این استان در میان برف، کولاک و یخبندان گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند.
میرزایی افزود: این حادثه نیز سه مصدوم داشت که 2 نفر از آنان با استفاده از آمبولانس های جمعیت هلال احمر زنجان به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 29 نفر از گرفتار آمدگان در میان برف و کولاک در محل های موقت اسکان یافتند.
وی اظهار کرد: در این عملیات 54 نجاتگر در قالب 16 تیم عملیاتی و با 16 دستگاه آمبولانس کمک دار، گرفتار شدگان در میان برف و کولاک را یاری دادند.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر زنجان بطور شبانه روز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای استان زنجان در آماده باش کامل است.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا