رونمایی از بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر در قزوین

پایگاه خبری ارک خبر-قزوین:

با حضور مسؤولان کشوری صورت گرفت
رونمایی از بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر در قزوین
همزمان با ایام‌الله دهه فجر بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر به صورت رسمی با حضور مسؤولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازخبرگزاری فارس ،همزمان با ایام‌الله دهه فجر بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر به صورت رسمی با حضور مسؤولان کشوری و استانی رونمایی شد.

در این مراسم مرتضی رستمی رئیس سازمان امداد و نجات کشور، فریدون همتی استاندار قزوین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر و دبیرکل جمعیت هلال‌احمر حضور داشتند.

با حمایت‌های استاندار قزوین، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، دیگر نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین و پیگیری سایر مسؤولان این استان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه موافقت کرد تا بالگرد هلال‌احمر در قزوین مستقر شود.

ورود بالگرد به استان قزوین به عنوان مقدمه برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر محسوب می‌شود و چند برنامه دیگر در دستور کار هلال‌احمر وجود دارد که یکی از این برنامه‌ها، مرکز توانبخشی است که استان قزوین نیاز مبرم به راه‌اندازی این مرکز دارد.

در استان قزوین چند پروژه اجرایی برای جمعیت هلال‌احمر در دست اقدام است که به عنوان نمونه برخی پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر که به صورت کانکس بوده و در فصل سرما و برودت هوا برای نیروهای هلال‌احمر مشکل‌ساز بود، به ساختمان تبدیل می‌شود.

انبار مرکزی جمعیت هلال‌احمر افتتاح و پیمانکار این پروژه هم انتخاب شده است.

یادآور می‌شود، اعتبار خرید بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر، 50 میلیارد تومان بوده است.

 

دکمه بازگشت به بالا