تراکتورسازی در ده دقیقه آخر صدرنشین شد

تیم فوتبال تراکتورسازی با برد دقایق پایانی مقابل سایپا به صدر جدول لیگ برتر رسید.

1428086205690_isna-30

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپا از ساعت 17:30 امروز با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک تراکتورسازی به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حامد لک، میرهانی هاشمی، دوسانتوس، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، شاهین ثاقبی، فرید کریمی و ادینهو

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، حامد شیر ، علی زینالی، محمد نزهتی، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور

دقیقه 10 بازی نزهتی با اشتباه مدافعان تراکتورسازی، پشت سر مدافعان این تیم صاحب توپ شد و با عبور از حامد لک توپ را درون دروازه تراکتور فرستاد تا سایپا با یک گل به برتری برسد.

حملات تراکتورسازان در نیمه نخست به جایی نرسید تا سایپا با تک گل نزهتی در پایان 45 دقیقه نخست، برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم تراکتورسازی فشار زیادی را روی دروازه حریف آورد تا بالاخره دقیقه 82 با ضربه میرهانی هاشمی به گل تساوی برسد.

دقیقه 89 تراکتورسازی به یک اوت دست پیدا کردند که آندو تیموریان این توپ را بلند روی دروازه فرستاد. مدافعان سایپا به اشتباه این توپ را با اشتباه اخباری درون دروازه سایپا جا داد تا نتیجه بازی 2 بر یک شود.

در لحظات پایانی حبیب گردانی از تراکتورسازی با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد اما این بازی در نهایت با برتری 2 بر یک به سود تراکتورسازان تمام شود و این تیم با 50 امتیاز به صدر جدول صعود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا