کشف محموله 20 کیلوگرمی تریاک در کنگاور

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

سرهنگ حسین براری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی شهرستان در یک عملیات مشترک، محموله 20 کیلوگرمی تریاک را که از استان تهران بارگیری شده بود، کشف کردند.
وی افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیز پلیس امنیت عمومی شهرستان با اقدام های اطلاعاتی موفق شدند زمان و محور تردد یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.
وی اظهار داشت: بر این اساس اکیپی از عوامل انتظامی به محور موردنظر اعزام شدند و پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس، با مشاهده خودروی حامل مواد مخدر به تعقیب آن پرداختند اما راننده به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم 40 ساله که راهی برای فرار از اعمال قانون نداشت به سمت یکی از روستاهای حوالی شهرستان کنگاور تغییر مسیر داد و در نهایت تسلیم عوامل انتظامی شد و در بازرسی از خودرو، محموله مواد مخدر را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف گردید.
سرهنگ براری با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو 405 در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های پلیس اعتراف کرده است که در پایتخت 20 کیلوگرم تریاک را از یکی از قاچاقچیان عمده موادمخدر خریداری کرده و قصد توزیع محموله را در شهرستان کنگاور داشته است.
وی گفت: متهم که پیش از این چندین سابقه حمل موادمخدر را در سوابق کیفری خود به ثبت رسانده است، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا