معاون فرماندار نجف آباد: مشکل کارخانه های کاشی اصفهان و نیلو برطرف می شود

نبی الله صالحی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: برای رونق تولید این دو کارخانه کاشی که از بهترین تولیدکنندگان محسوب می شوند و تولیدات آنها نیز همیشه پیش فروش می شده است، قرار شد سهامداران و مدیریت آنها نسبت به تزریق نقدینگی و پرداخت مطالبات کارگران اقدام کنند.
وی افزود:با اینکه مسئولان استان بویژه کمیسیون کارگری تاکنون بسیاری از موانع تولید این دو واحد را با هماهنگی با دستگاه های اجرائی برطرف کرده اند اما سهامداران و مدیریت آنها تاکنون حرکت مثبتی انجام نداده اند.
وی تصریح کرد: تلاش مسئولان شهرستان و استان در راستای حل مشکلات کارگران و رونق تولید دو کارخانه کاشی یاد شده است.
صالحی گفت: برای حل مشکلات کارگران این دو کارخانه تاکنون جلسات متعددی در فرمانداری نجف آباد تشکیل و پیشنهادها و راهکارهای اجرائی بررسی شده است و همه مسئولان می کوشند تا ضمن پرداخت مطالبات کارگران، این واحدها به وضعیت تولید مناسب خود بازگردند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری نجف آباد خاطرنشان کرد:در دو سال گذشته برای بررسی مسائل کارخانه های کاشی اصفهان و نیلو جلساتی با مسئولان کارخانه ها و نماینده کارگران برگزار شده است که امیدواریم باعث حل مشکلات جاری شود.
وی افزود: در جلسه کمیسیون کارگری نجف آباد از ادارات برق،گاز و تامین اجتماعی با اینکه مطالباتی از دو کارخانه یاد شده دارند، خواسته شد تا برای جلوگیری از تعطیلی این دو واحد تولیدی مساعدت لازم را انجام دهند که این همکاری صورت گرفته است.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، کارگران کارخانه کاشی نیلو از سال گذشته و کارگران کارخانه کاشی اصفهان از ماه گذشته تاکنون با برپایی تجمعات صنفی مقابل کارخانه و فرمانداری شهرستان نجف آباد خواستار دریافت مطالبات معوقه خود شده اند.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ.ک/6027/7153

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا