استاندار سمنان: حضور باشکوه در 22 بهمن نشانه بی تاثیربودن تهدید دشمنان است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، محمدرضا خباز روز شنبه در نشست شورای گفت و گو با بخش خصوصی استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی سمنان با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود: ملت ایران نشان دادند که تهدید علیه نظام اسلامی راه به جایی نمی برد و حتی موجب حضور بیشتر مردم در صحنه می شود.
وی با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 95، گفت: مردم در مقابل تهدیدهای نظامی فرزند عاشورا هستند و در پای آرمان های انقلاب حرکتی عاشورایی دارند.
استاندار سمنان با بیان این که روز گذشته جمعه 22 بهمن، حرکت فوق العاده و بی نظیر مردم کشور و استان سمنان را شاهد بودیم، اضافه کرد: مردم با حضور یکپارچه و وحدت و انسجام خود به مسوولان درس های متعددی دادند و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان کشیدند.
خباز افزود: همانطور که هر سال به تعداد شرکت کنندگان در آئین های گرامیداشت عاشورا افزوده می شود، حضور مردم در صحنه های انقلابی مانند راهپیمایی 22 بهمن نیز افزوده می شود.
وی گفت: مردم تشنه انسجام، وحدت، همدلی و خدمت هستند و آن ها دوست دارند به مسوول ها اعلام کنند که همیشه در صحنه های مختلف انقلابی حضور فعال دارند، درخواست آن ها خدمت رسانی مسوول هاست و مسوول ها نیز نباید خدمت خود را از مردم دریغ کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: برخی افراد نیز باید از تفرقه افکنی و دورویی خودداری کنند و بدانند مردم برای نشان دادن وحدت و انسجام به صحنه آمده اند و نباید از این وحدت برای جنگ و بحث های سیاسی خود استفاده کنند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز به تاسی از حرکت امام حسین (ع) شکل گرفته است و حضور یکپارچه مردم و وحدت آنها نعمت بزرگی است که باید آن را پاس داشت.
استاندار سمنان با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این آیین باید پرشکوه و درخور شخصیت وارسته این فرد در استان و کشور برگزار شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در این نشست گفت: حضور پرشکوه روز گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده وحدت و همدلی مردم ایران است.
علی اصغر جمعه ای افزود: مردم در روز گذشته ندای وحدت مردم ایران را به گوش جهانیان رساندند و آزادگی و سربلندی خود را به جهانیان نشان دادند.
در نشست شورای گفت و گو با بخش خصوصی استان سمنان، با حضور محمد همتیان معاون استانداری، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان و دیگر مسوول های استانی حضور داشتند و مباحث مختلف قانونی و مشکلات موجود در قانون بودجه و برنامه ششم مطرح شد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا