وزیر اقتصاد کشور آذربایجان برای اولین بار به اردبیل سفر می‌کند

پایگاه خبری ارک خبر-اردبیل:

استاندار اردبیل خبر داد
وزیر اقتصاد کشور آذربایجان برای اولین بار به اردبیل سفر می‌کند
استاندار اردبیل گفت: وزیر امور اقتصاد و دارایی جمهوری آذربایجان به منظور رایزنی در مورد مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای اولین بار به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینفوگرافیک در نگارخانه ختایی مجموعه شیخ صفی اردبیل اظهار کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور آذربایجان به منظور ارتقای سطح فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی تا دو هفته آینده برای اولین بار به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وی گفت: دولت علیرغم مشکلات مالی در حوزه‌های مختلف سعی در حل این مشکلات به خصوص مشکل اشتغال جوانان را دارد و امیدواریم با اقداماتی که در چند سال گذشته انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد حل بسیاری از این موارد باشیم.

استاندار اردبیل یادآور شد: از سه سال پیش تاکنون 20 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است و این فرصت‌ها با توجه به نیاز اساسی استان در این حوزه کافی نیست.

خدابخش ورود فعالیت‌های دانش‌بنیان به عرصه‌های مختلف از جمله کشاورزی و صنعتی می‌تواند باعث پیشرفت سریع و شتاب‌دار در این حوزه‌ها برای ایجاد ظرفیت‌های مناسب در حوزه اشتغال و بازرگانی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا