بازرسان بهداشت محیط کنگاور به لوازم و تجهیزات ویژه بازرسی مجهز شدند

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

رییس مرکز بهداشت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای توانمند سازی و تقویت و ارتقا کیفی بازرسی ها توسط کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان تجهیزات سیار آزمایش مواد غذایی و محیط را خریداری کردند.
کامیار رستم آبادی؛ دستگاه سنجش سلامت روغن، انواع دماسنج های تماسی، غیرتماسی و محیطی، دستگاه PH متر، کدورت سنج، رطوبت سنج و دستگاه شوری سنج، از جمله تجهیزاتی عنوان کرد که خریداری شده اند.
وی اظهار کرد: از این به بعد بازرسان بهداشت محیط قادر خواهند بود به سرعت در خصوص سلامت روغن هایی که در اغذیه فروشیها و قنادیها مصرف می شوند، سلامت گوشت و شرایط نگهداری مواد غذایی در یخچال و سردخانه ها، همچنین اندازه گیری میزان نور، دما، رطوبت و کدورت آب آشامیدنی اظهارنظر کنند.
رستم آبادی افزود: کارگاه آموزشی نحوه استفاده از این تجهیزات امروز با حضور بازرسان بهداشت محیط برگزار شد که کارشناسان ضمن فراگیری نحوه استفاده از این تجهیزات با شرایط و فاکتورهای قابل اندازه گیری نیز آشنا شدند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا