جشنواره فرهنگی ورزشی برای شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز یکشنبه ایرنا از سازمان بسیج، ناصر عربیان افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی با نام جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم شانزدهمین جشنواره طلاب و روحانیون است که در این هفته برگزار خواهد شد.
وی افزود: جشنواره های استانی برگزار شده و نفرات برتر جشنواره های استانی به جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری راه یافتند. تعداد شرکت کنندگان در جشنواره های استانی 5000 نفر بوده که از بین آنها 400 نفر به جشنواره فرهنگی ورزشی مرکزی راه یافته اند.
مسئول مرکز اردویی و سازندگی سازمان بسیج طلاب و روحاینون کشور تصریح کرد: جشنواره در مجموعه فرهنگی ورزشی 5 آذر سازمان بسیج در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 95 برگزار خواهد شد.
عربیان عنوان کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء قوای جسمانی و آمادگی عزیزان طلاب و روحانی بسیجی برگزار خواهد شد که از بین جشنواره های استانی تعدادی از آنها در هفته بسیج تعدادی در دهه فجر و تعدادی هم در سوم خرداد ماه آزادسازی خرمشهر و هفته دفاع مقدس برگزار شده است.
دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون بیان داشت: این جشنواره در 4 رشته تیر اندازی، شنا، تکواندو و جودو برگزار می شود. طلاب شرکت کننده در جشنواره اکثریت با لباس های ورزشی خاص خودشان حضور پیدا می کنند و امکانات و وسایلی که همراه دارند نشان از این دارد که به صورت تخصصی کار می کنند بعضی از آنها مربیان استانی هستند و عده ای از داوران استانی می باشند. این عزیزان ملبس به لباس روحانیت هستند اما ورزش خاص خودشان را هم در کنار درس و بحث خود دنبال می کنند.
اجتمام** 9132 **1569
تنظیم: فرزانه سلامت بخش ** انتشار: علی حبیبی
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا